2011-04-13

Fina fisken

Idag är Daniel på väg hem från Stockholm då han tillsammans med sin kära far håller på att hämta hem våran nya fina bil. Skulle tippa på att han kommer hem sent ikväll så nu blir det till att röja upp lite här hemma så jag inte lämnar några spår efter gårdagens ensamma och stökiga jag hehe :) Har annars jobbat en sväng och nu sitter jag här och blippar. Jo förresten jag har äntligen bokat upp en klipp/färg tid tills på tisdag nästa vecka. Gahhhh... vad skönt det ska bli att fixa till frillan och ljusa upp håret. Jag känner för att bli riktigt jäkla vit i färgen och sen får vi se om jag behåller längden eller inte.

Här är en bild på mig för exakt 1 år sedan då jag klippte lugg. Jag tycker själv att det blev jättesnyggt men eftersom jag har självfall och galet mkt volym i mitt hår är det kanske lite för mkt jobb för lata Natalie att orka sig på denna variant denna gång. Aja det hela återstår att se :9

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...