2011-04-15

Blått är flott!

Nyss hemkommen efter lite kneg och sen en premiärkörning med nya fina bilen. Efter att ha suttit i den i ca 2 sek så ÄLSKAR jag den redan :) Det känns hela tiden som om jag är ute och rattar mamma och pappas gamla ocean race volvo, vilket är en mkt skön känsla då den bilen var grym. Passade på att åka förbi en sväng på Coop och slängde sen in 2 stycken matkassar i skuffen. Fjuttigt värre såg det ut som vill jag lova, och hela bagageutrymmet ekade. Hehe den här bilen kommer bli awesome att shoppa med på IKEA/BIRSTA blev min första tanke ;) Jag längtar längtar i massor tills lillbebisen våran också hänger med på färden och kan sitta där och jollra i sin egna lilla bilbarnstol bredvid en :)

Ännu en magbild till folket

Sen vill jag passa på och tacka snälla Kristina för den underbara lycka det är att komma hem till lägenheten och finna den nyaste Elle interiör liggandes på hallgolvet. Tusen tack för den braiga julklappen.

Ännu är inte magen till något besvär alls men jag antar att det inte kommer dröja värst länge innan man varken ser sina fötter eller tar sig upp ur soffan

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...