2011-04-07

Efterlängtad date!


Igår hade jag en mysig lunchdate med Jessie och Maria uppe i Up2:s nya café. Jag tycker verkligen dom fått till stilen riktigt bra och det känns nästan som om man sitter och äter på en jättestor och mysig uteveranda. Dejten var galet trevlig vilket jag redan visste innan att den skulle bli. Det blev en massa prat om hur allas liv ser ut just nu då tex Jessie i Juni tar sin efterlängtade läkarexamen och sen Maria som lever sitt nya studentliv nere i Sundsvall och jag som ska bli mamma. Allas liv verkar rulla på för fullt men visst tänker man tillbaka på förra året då vi alla agerade duktiga festprinsessor hehe. Det sorgliga med att ha en massa studerande kompisar är att dom oftast senare då studierna är klara flyttar. Snyft snyft! Jag får hoppas att alla samlar sig i Stockholm så blir det lättare att boka in en hejdundrans uppsamlingshelg längre fram.

Under vårat förvirrande beslut om att försöka bestämma vilken mat vi alla ville äta sprang en annan kär donna förbi vilket vi alla uppskattade :) Alltid lika söt och lika go har vi Therese längst till vänster.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...