2011-04-26

Dagen då påskharen kom på besök!

Oj oj oj vilken härlig påsk jag haft! Efter jobbet i lördags tog jag och Daniel våran nya fina bil på en tripp ner till Sundsvall för att hälsa på nära och kära, vilket vi verkligen lyckades med rätt bra då schemat var fullspäckat. Till att börja med hade vi familjemiddag hemma hos Daniels mormor där vi som vanligt ALLTID bjöds på galet god mat som "farmor" Anita lagat ihop. Jag det är ju faktiskt så om inte allt för länge blir ju Daniels föräldrar våran minis farmor och farfar så det är ju bara till att börja vänja sig vid benämningen :) Förutom all god mat så är ju mina svärföräldrar oxå ALLTID alldeles för snälla och givmilda. Så där vid fikat inne i salongen hemma hos Daniels mormor fick jag och Daniel världens påskpresent i form av ett galet söt kort och kuvert som innehöll en full sponsring till barnvagnen som vi planerat att köpa. En sån present är verkligen alldeles för mycket och jag blev helt galet rörd vilket jag fortfarande är och kommer alltid att vara då jag är ute på promenad med bebisen liggandes i den.

Så det är med massvis av pussar och kramar jag vill tacka världens bästa blivande farmor och farfar samt mina kära svärföräldrar så hemskt mycket för den alldeles för fina presenten. Ni är fantastiska!!!!


Så nu i veckan blir det till att beställa efter barnvagnen, vilket känns otroligt skönt. Jag är väl fortfarande lite velig på vilken färg jag ska ta då jag gillar både den gröna, svarta och bruna. Hmm... det blir till att dra av en överläggning angående detta i-lands problem tillsammans med Daniel helt enkelt :) Jag kommer annars inom kort uppdatera om en massa annat skoj vi hann med under vår sundsvallshelg, men vi börjar med denna underbar bild som jag lagt in ovan för att hylla Anders och Anita lite extra :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...