2011-04-11

ÄLSKADE SOL!!!

Vilken underbar dag detta har varit hittils :) Strålande sol och sommarvärme typ... Snön är i princip borta och idag såg jag massvis av bilar som åkte omkring och sopade gatorna. Yesss nu är det officiellt DET ÄR VÅR!! Jag började dagen med att luncha med Daniel sen så tog jag en promenix ner till Kii för att hämta lite tavelramar som jag planerat att piffa till inför kommande omstyling i provrummen. Väl framme kunde jag inte motstå en ny hatt från Hattekompaniet som fick bli min och kommer garanterat användas flitigt i sommar. Lovar att ta kort på den sen så ni får se hur fin den var :) På väg hem igen för att sätta mig på balkongen och sola någon timme gick jag förbi Kappahls stora skyltfönster där deras nya kolletion Vintage Stores hade plockats fram. Detta blev helt enkelt ännu en frestelse för mycket som jag inte kunde motstå och skuttade ut några minuter senare med världens snyggaste sommarkjol.

Inte att missa denna galet snygga kollektion med massvis av romantiska vibbar av vitt och spets

Denna söta lilla skylt ligger på inköpslistan den med så våran mini kommer kunna sova tryggt om nätterna

Sen önskar jag mig det här fina armbandet från Pearls for girls

Nu när våren är här och alltid lika snälla och söta Daniel städat våran balkong ska det fixas inom kort för att få den rätta mysfaktorn därute. En kruka jag ångrar så in i norden att jag inte köpte hem är denna fina från Mio. Tyvärr är denna från förra kollektionen så om jag har lite tur kanske jag kan hitta den i Sundsvall annars blir det att gå på jakt då jag bums vill ha denna till vårat hem.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...