2011-04-06

Kan inte alla bara få vara friska!!!!

Hänt i veckan då?? Jo en del kan man väl säga... den började med att min kära mamma fick åka ambulans mitt i natten för hon trodde hon var på väg att få hjärtinfarkt. Väl framme på sjukan så såg alla prover på hjärtat bra ut men hon hade fortfarande jätteont så hon fick vara kvar i några dagar för undersökning där dom tillslut verkar ha hittat något på lungorna. Vad det är vet vi inte än då hon idag förhoppningsvis ska få reda på det. Jag håller alla tummar och tår att det bara är någon lunginflammation som spökar. Att det skulle vara något allvarligt som en tumör eller cancer går inte att tänka på alls utan självklart ska mamma min bli frisk snart. Aja det är bara att vänta efter besked.

För min del var jag annars på MVC besök igår och tyvärr var mina värden inge bra :( Så nu blir det till att tvångsäta järntillskott VARJE dag trots att jag mår dåligt av dom. Jag hade även för mkt äggvita i urinen så min barnmorska ville träffa mig på nytt imorn igen för att ta nya prover och följa upp hur kroppen min mår. Bebisen verkade iaf må bra då vi lyssnade på hjärtljud igen. Sen hade jag gått upp 3kg sen sist vilket var mkt bra plus att hon mätte magen och jag låg lite under den normala kurvan men allt såg bara bra ut.


I måndags kväll hade bebisen trumsolo inne i magen då vi skulle gå och lägga oss. Jag tog därför tag i Daniels hand och la den på magen för att se om han också kunde känna av sparkarna, vilket han inte kunnat tidigare. Men så fort han la sin varma fina hand på magen så tog det bara någon sekund innan vår mini tog i allt vad den kunde och la av en riktigt kick på pappa sin. Så nu äntligen har vi båda känt av det lilla liv som bor där inne.
Mys mys!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...