2010-05-30

Bloggbreak

Jajjebox som det ser ut så har jag haft en liten variant av bloggbreak men nu är jag back in the game again. Sååå vad har hänt den senaste tiden undrar ni säkert. Jo nämligen detta....
Vi har gjort klart vardagsrummet som blev helt sjukt bra. Sett nya Sex and the City filmen tillsammans med syrran, haft intressanta möten, styrt upp morsdagsmiddag, Besökt JP:s brännbollsfest, Åkt på mattjakt och röjt upp kaoset vi haft här hemma.

För tillfället ligger jag och myser i sängen medan Bridget Jones rullar i bakrunden på vår nya fina Samsung tv som Daniel inhandlade idag :) Är ju såå himla mysigt med tv i sovrummet och sen känns det ju så himla lyxigt oxå :) Får även inte glömma bort den viktiga detaljen att jag även kan se på skräp underhållning medan Daniel ser på sporten på den andra apparaten. Its a win win situation helt enkelt :) Har annars jobbat extra denna helg och kan väl säga som så att lördagens lilla händelse gjorde det hela värt allt extra slit. Och nej jag har inga linser :) Till veckan blir det till att bla slå på storcharmen och visa vart skåpet ska stå för att sen hålla tummarna. För stunden blir det till att andas ut då min morsdagsmiddag inte brändes utan faktiskt smakade riktigt gott :) På menyn var det laxpaket i ugn med färskpotatis, smörstekt spenat och örtröra och en egen bakad äppelpaj till efterrätt. Det är ju alltid lika kul att ha familjen min på besök och längtar som bara den tills det blir sommarstugstider då man hinner umgås lite mera.

Nää nu ska jag trippa in till köket och hugga mig en äkta Sävarmarknads munk som mammsen så snällt köpt hem åt mig. För är det något man vet om mammor är det ju faktiskt så att dom alltid ställer upp för en i både vått och torrt och jag har haft den turen att jag fått världens bästa mamma inom den kategorin och mkt mer :) Puss på dig mammsen du är bäst!!!

2 kommentarer:

Nelle sa...

hallå hallå... vänta nu! det va JAG som köpte munkarna för mina egna pengar dessutom!! ;P borde finnas en världens bästa lillasyster-dag!!! ;)

Natalie sa...

Jahaaa... ok ja men tack för kvällsfikat isf :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...