2010-05-03

Parkett,Tarkett, Linolium....

Åhhhhh vad fint det blir :) :) :) Nu har vi nylagt golv i köket och satan i gatan vad bra det blev. Finns inge bättre än riktiga karlar som kan mäta, snickra, såga och dola. Själv har jag varit dammsugsansvarig och mer ansvar ska man nog inte ge mig haha. Så tusen tack pappsen och Dannyboy ni är stora förebilder och får många många pluspoäng vill jag lova :)

Nu är det bara lister som saknas som jag ska handla hem på torsdag. Men börjar man med ett projekt hittar man genast något nytt. Så som det ser ut nu ska vi även byta diskbänk, ugn och sätta in häll. O yeahhh!! Men inte blir vi nöjd där inte utan såklart ska vi ju byta golv i vardagsrum och datarum oxå :) Det är fasiken det här som är det bästa med att faktiskt äga sitt boende och att man kan göra i princip vad som helst utan att dubbelkolla med folk till höger och vänster om det är okey.

Ett problem bara.... vilken tv-bänk ska vi köpa???? Har varit i princip överallt och kollat runt men kan inte bestämma mig + att man ska ju faktiskt vara 2 om att komma överens om smak, form och färg. Inte det lättaste problemet att lösa dvs. Hmmm... blir till att ta sig en riktigt klurare på vilken variant det blir. Nedan ser ni några schyssta varianter som ligger bra till.







2 kommentarer:

Ida sa...

men gu så roligt!!!ja,d e nackdelen med att hyra...=(
Vi få komma o kika snart på det nyrenoverade hemmet =)
När det gäller tv-bänken så e ju alla snygga men ja tro den långa valnötsfärgade me svarta luckor e min favvo =) kanske för att den e mest lik den vi har hemma ;) hihi
Kram på dig!

Natalie sa...

Men hej Ida och tack för ditt tv-bänks förslag :) Ja det är ju sjukt kul att dola till det lite här hemma. Det dryga är dock att det blir så sjukt stökigt överallt då man pysslar på, men det är ju smällar man får ta. Men absolut måste vi bjuda hit er soon så ni får se förändringen :) Hoppas allt är bra med er båda så hoppas jag vi ses snart Kraaampå dig tjejen!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...