2010-05-11

På tisdag - på torsdag!!

Sitter här hemma och försöker samla ihop alla tusentals bilder jag tagit genom åren och sen sparat på diverse olika datorer. Suck!!! Man kan väl summera denna variant av pyssel som en evighetssyssla nästan. Det roliga är dock att man hittar många roliga bilder man glömt bort eller aldrig egentligen insett att man haft. Så jag lovar att lägga upp ett helt gäng gobitar soon där ingen som någonsin varit i min närhet går säkert hehe ;) Har annars även surfat runt på olika hemsidor för att kolla in alla sommarkläder. Finns ju så sjukt mkt man skulle vilja ha och man känner verkligen att bara ben, klackisar och klänning står högt på menyn nu när det valkas sommar. Ahhhh härligt :) Nedan ser ni en klänning jag bara VILL HA som jag hittade på Halens. Svart är snyggt och det funkar alltid till blont hårsvall som även det ska få sig en uppfräschning soon. Jag slängde även med en bild på mig och Dannyboy från vår superhärliga Prag resa som jag mer än gärna skulle vilja göra om :) Underbar stad, grymma pepparstekar och fantastisk arkitektur. Oh Yes Prag är verkligen ett måste att återvända till

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...