2010-05-12

On the road again

Till helgen blir det åka av då vi drar ner en svänga till Ssvall för att hälsa på Daniels familj och vänner och enligt väderrapporten ser det lovande ut då ryssvärmen är på ingång. Så äntligen ÄNTLIGEN ska det bli premiärgrillning så som jag har längtat. Jag har ju nämligen dom senaste 2 veckorna ( om man inte inräknar vinterhalvåret ) gått omkring och dreglat efter en saftig grillad köttbit med bea, majs, hallumiost och diverse grillade grönsaker. NIRVANA säger jag bara :) Antar att det blir jag som agerar förste grillmästare som vanligt, vilket jag ser framemot.

Sen hoppas jag så klart på en shoppingrunda på underbara Birsta City och IKEA med Kristina. Jag har ju fått en massa presentcheckar utav Daniels supersnälla päron som jag måste göra av med hehe ;) Vet iaf om en lampa som ska inhandlas men sen får vi se vad som hamnar i varukorgen. En annan sak jag även ser framemot är att lyssna klart på vår pågående ljudbok i bilen med Filip och Fredrik + att roadtrippa lite med Daniel vilket alltid är lite småmysigt.
Förhoppningsvis hinner vi även hälsa på CH och Johanna för att kolla av hur deras husrenovering ligger till. Var ju där och hälsade på för några månader sen då dom precis hade köpt huset så nu ska det bli spännande att se vad som hänt. Nedan ser ni några bilder från deras gamla lya då vi hälsade på en svänga och drog en fika på deras lilla altan. Tyvärr hade jag ingen bild på CH denna vända så ni får nöja er med oss andra

En sommarstilig Daniel

Grabbhörna i soffan med Johan, Liam och en skäggig lekfarbro

Här ser vi söta Johanna som kalasar till med kaffe och snask :)

Malin däremot hade paxat ett glas rött då hon efter ett antal månader fått lov att klara sig utan denna mumsiga dryck. Men väntar man på något gott så....

Kvällens Elvisvin blev en succé

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...