2010-05-18

Det kommer mera....

I morse var jag och Malin på inköp för VILA då kommande höst och nyårs kollektioner skulle visas. Det är alltid lika kul att se vad som komma skall inför nästa säsong och mkt fint fanns det att välja bland :) Så nu när kommande styles är bestämda fick vi även en annan glad nyhet då vi även kunde köpa in min favoleggings som vi nu säljer på D&D. Jag har länge varit på jakt efter ett par blommiga brallor men tycker inte om leggings i bomull då dom har tendens att bli för stora allt jämt. Blev därför superglad då VILAS variant dök upp och blev genast tvungen att shoppa mig ett par. Så nu kommer en ny leverans med full stl sortering till veckan. Tillsammans med leggingsen blev det en hel del annat smått och gott som kommer passa utmärkt i sommar.
Så kom och köp, kom och köp gott folk och spana in alla nya sommarplagg :)

Sommarens snyggaste leggings, helt klart!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hejhej! Nu var det länge sen jag var in och läste här.. och jag hittade till och med mig själv=) Synd att jag missade eran visit! Jag blir så sugen att komma upp till din butik för lite shopping, har ju förstått att du är en personal shopper också. Vore ju lovely att få sån lyx! Men har ju lite ont om tid nu... Hoppas ni kommer ner snart igen! Kramkram Johanna

Natalie sa...

Men hej tjejen vad kul att höra ifrån dig :) Ja det var verkligen synd att vi aldrig hann ses men det blir fler tillfällen för det. Längtar som bara den inför nästa ssvalls tripp så vi får se hur eran husrenoveringen tagit form. Annars är ni såklart alltid välkommen upp o hälsa på i Umeå för lite shopping på DD och checka in hos oss :) Många kramar på dig så hoppas jag vi ses snart så vi kan ta igen och uppdatera den tid som gått. Ha det toppen tills dess o hälsa CH

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...