2010-06-06

Vamos a la playa

Ja jösses vilken helg och vecka det har varit. Fullt ös medvetslös kan man som säga. Vi har bla haft en härlig spanjor vid namn Manu på besök som förgyllt vår vardag. Sen har jag jobbat som en tok och förhoppningvis visat vart skåpet ska stå. I fredags blev det lite grilltajm hemma hos Johan och Malin direkt efter jobbet för att sen dra hem till våran lya där det blev grabbfylla och utgång för boysen. För min del som skulle upp och jobba tidigt på lördag morgon valde dock att stanna hemma för att vila upp mig och vakna morgonpigg, men icke!!! Denna plan sabbades rätt hårt då ett högljutt gäng grabbar bullrade in hos oss kl halv 3 på natten för att äta nattmat och prata loss. Galet irriterad och sjukt trött steg jag upp morgonen efter medan en klubbad Daniel fick ligga kvar i sängvärmen och bara sova ut. Om blickar kunde döda säger jag bara.

Hur som helst så insåg både Daniel och Co att deras idé om att dra hem till oss och äta kanske inte var den smartaste. Jag möttes därför av en bukett röda rosor tillsammans med en söt liten lapp och en oöppnad barcardiflaska hemma på köksbordet efter mitt jobb som fick mitt humör att genast hamna på topp igen :) Jag fick även en egen plockad blomsterbukett samt en godispåse av Tony som såg livrädd ut då grabbarna åter igen anlände till oss för att dra av fest nr 2 haha :) Denna kväll kunde även jag haka på fullt ut även om vi faktiskt aldrig tog oss så långt då vi hade det så himla trevligt hemma. Kvällen innehöll mkt skratt, youtubeklipp och bildspel från förr som bla dom här hehe så titta och njut :D







Så tack älskling för dom fina blommorna och tack Manu för det trevliga besöket. Jag ser verkligen framemot ett kärt återseende då det är dags att packa väskorna för att hälsa på i varma Madrid och umgås mera på Manus hemmaplan :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...