2010-06-17

Jag har ätit pannkaka!!!

Då var man nyss hemkommen från Sävar där jag, Challe och Nelle rafsade ihop en tjockpannkaka som vi tryckte i oss och befinner mig därför i matkoma just nu :)
Har annars varit ledig idag och hunnit med en lååååång shoppingrunda i city samt tagit en fika med Rebban. Det är galet vad magen hennes blivet stor och hon är så söt när och vankar fram och tillbaka som en ankamamma när hon går :) Det ska bli så spännande att se vilken filur som befinner sig därinne och snart mkt snart blir det dags att dra till BB för rebban och Andre som efter det intar en helt ny fas i deras liv. GALET!!!!

Själv insåg jag nyss att jag bara har 5 arbetsdagar kvar tills det vankas lite semester och midsommarfirande i stugan vilket känns underbart :) Jag längtar verkligen som en tok tills vi får bada tunna, spela golf, åka flotte och träffa farmor och farfar. Myspys är verkligen det rätta ordet. Till helgen är vi bortbjudna på husfest hemma hos CH och Johanna vilket ska bli himla kul. Det blir därför att dra direkt efter jobbet på lördag till S-svall för att sen fira in deras nya lya ordentligt :) Men innan dess ska vi hinna stöka ur lillrummet som ser ut som HEJ KOM OCH HJÄLP MIG!! Ushhh så tråkigt och har pga detta dryga projekt redan en uppbokad fredagskväll :( Ajaa nu ska jag dola lite här hemma innan det blir dags att krypa till kojs.

Fikatajm med Rebban som slagit till på ett glas saft och en STOR bulle :)
När man talar om troll så står dom i farstun.... och här ser vi världens goaste Emil och Magnus

Linslusen Trisse som försöker fjäska till sig lite stekt fläsk från kvällens mumsiga tjockpannkaka

Jag i min nya hårfärg och frisyr ( samt Daniels nya snygga tröja )

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...