2010-06-13

Sköna sköna söndag!

Här ser vi oss två ute i Sävar och jag måste verkligen säga att denna helg varit helt underbar då jag och Daniel haft en massa ledig tid tillsammans att göra ingenting planerat på utan bara tagit dagarna som dom kom. Det blev därför lite olika impuls aktiviteter som tex ta en glass i solen nere på torget, strosat i butiker och shoppat kläder åt Daniel som blev superfin i sina nya Levis jeans. Vi har även beställt tapeter till lilla rummet som snart ska renoveras samt ätit mysig lunch på Waynes tillsammans. Sen uppskattar man ju så himla mkt bara en sån sak att få vakna tillsammans utan att behöva stressa iväg till jobb utan ist äta frukost ihop och bara ligga kvar i sängen o kramas. Mmmmm.... så mysigt :)


Förutom allt detta jag hann göra tillsammans med Daniel har jag även klippt mig, haft en superrolig utekväll med tjejerna, hälsat på världens sötaste Rebban med mage, samt snabbgrattat Andre på hans B-day. Helgen avslutades dock med klass då vi styrde upp grillfest hemma i Sävar där alla syskon + Pierres pingla kunde vara med och smaska loss. Och satan i gatan vad gott det blev alltså. Det var verkligen matorgasm på hög nivå och samtidgt superkul att hinna umgås lite med min fina fina familj. Jag fick även agera sömmerska en sväng och rockade till syrras jeansväst genom att sy på en ryggpatch, vilket blev riktigt riktigt bra. Som tack för besväret fick syrran joina mig ut till leksaksförrådet där vi grävde runt för att hitta gamla leksaker, tv-spel och en massa annat skrot som burits ut genom åren. Det blev pga detta en famn med olika saker som fick följa med oss hem till stan och som jag senare ska plåta och visa upp för er. Så tack alla ni som förgyllde min helg och speciellt du min fina fina Daniel.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...