2009-11-30

Det var den sista, åk nu!!!

Idag fick jag ett glädjande besked även om det kom lite för tidigt enligt planerna, men men that´s life :) Känns skumt, mkt skumt fast helt rätt. Kommer dock att ta ett bra tag innan det riktigt sjunker in i huvudet.

Fest hos Karro för några veckor sedan tillsammans med min Partner in Crime dvs så det ska vara då det är fest :) En annan klassiker är att rebban alltid är brun som en pepparkaka och jag blek som ett spöke. Boooouuouoooou!! För att fira denna dag bjuder jag på denna lilla låt som passar perfekt till alla flashbacks som snurrar runt i mitt huvud då jag tänker tillbaka på allt vi gjort och hur kul vi haft det :) Så goodbye kapitel 1 för nu börjar en ny era, med nya äventyr :)
Pöss på dig tjejen min. Du vet att du är bäst och att jag önskar dig all lycka och framgång i livet!!



Obs! Tro nu inte att jag är gravid, vilket många lyckats klura fram detta inlägg till :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...