2009-11-04

Skrik och Panik!!

Sitter här hemma med ett STORT frågetecken ovanför mitt huvud.... vad i hela friden ska jag klä ut mig till på mammas 50 års fest/maskerad ????? Står helt still i hjärnan och börjar få lite smått panik då det bara är 3 dagar kvar tills det är dags. Blir till att dra av en repa på Lekstugan imorn för att se om jag kan hitta något kuligt att vara. Hmmm.... varför ska man alltid vara ute i sista minuten och aldrig lära sig att vara i tid, suck!!!

Nedan ser ni några gobitar från andra maskerader där jag, mina syskon och kära vänner varit inblandade i :)

Här ser vi brorsan i mitten som galen kannibal och peter som kejsare med egen medföljande tron :)

Arrrggg!! Här har vi Rebban som pirat och jag som Lady of Cards

Syrran som Wilma Flintstone med passande make till :)

Robban som en partyglad Sadam Hussien

Jaa...vad har vi här då?? Jacob som någon typ av shemale som hånglar upp söta jessica som Tingeling

Pete The Beat som en livs levande Jesus! Amen!

Frasse "Frallan" med egen vald outfit som prima ballerina

Macce the man som galen Jack Sparrow

Challeman och Love som radarparet Dennis och Jojje!

Storebror och kanske maskeradmästaren nr1, här utklädd som Jan Kogo i Starzingers

Brorsan igen som billigt fnask med två goa dansbandskillar vid namn Emil och Magnus

Rebban som överkörd, ihjälskjuten och mördad samt misshandlad brud

En glad trio innehållande jag, Steve och Pierre som Trollkarl, Cowgirl och Ängel


Och kanske det bästa av allt dvs Ante och brorsan som Kungen och drottningen :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ahh vilka ben jag har! /Ante

Anonym sa...

Haha, grymma utklädnader! Hoppas du knäpper mycket kort från festen imorgon så att man får se :-) Kram/Kicki P

Natalie sa...

Till Ante.

Ja o la la, dom där såg nästan nyrakade ut må jag säga. Förstår att konungen såg så himla nöjd ut ;)

Natalie sa...

Till Kicki...

Jajjebox tjejen, lovar att knäppa för fulla muggar så du får se hur alla såg ut :) Längtar som bara den oxå tills vi drar ner till ssvall så vi får umgås lite och dra av en klassiker på Birsta ;)Många kramar på dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...