2009-11-22

You give me FEVER!

Suck.... har legat däckad i 3 dagar nu med feber och frossa och typ sovit 17 timmar i snitt per dygn. Idag börjar det kännas lite bättre och förhoppningsvis är jag framme vid vändningspunkten så att jag kan bli frisk igen.

Annars har det varit mkt denna helg... har fått 1 sorglig nyhet, 1 oroande nyhet och 1 alldeles fruktansvärd nyhet. Måste tyvärr hålla tyst om två utav dom, men kan om den oroande nyheten berätta att min kära farmor fick åka in på sjukhus i helgen pga hemska magsmärtor :( Detta blev i samma veva ett ännu större problem med tanke på att stackars farfar blev lämnad ensam, pang bom, vilket han inte klarar av i hans nuvarande skikt. Så mamma och pappa fick helt enkelt rycka in och bila ner till Sollefteå för att hjälpa till och lösa situationen på bästa möjliga sätt. Så nu blir det till att hålla tummarna att farmor kan krya på sig så fort som möjligt så hon slipper smärtan och får åka hem igen. Ja, vad ska man säga.... vill man verkligen bli gammal om det ska behöva bli på detta viset?? Ibland undrar man alltså!

Som tur var har jag haft någon vid min sida hela helgen som tagit hand om mig så himla himla bra och som borde få en guldstjärna lr nått då han måste vara världens mest ödmjukaste kille :)
För tillfället är han jobbar ( arbetsnarkoman som han oxå är ;) men som tur är börjar dagarna ticka ner tills vi båda tagit ledigt för att dra iväg till värmen i Thailand i 3 veckor.


Blir till att bara rå om varandra och njuta utav sol, värme, bad, paraplydrinkar, shopping, surfning, vattenskoterkörning, dykning och mkt mkt mer Mmmm... ni förstår nog inte hur mkt vi både längtar :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...