2009-11-06

Imorn SMÄLLER det!!!!

Har ÄNTLIGEN lyckats bestämma mig och hittat bra kläder att ta på mig inför morgondagens maskerad på mammas 50 års party. Är helt övertaggad och bara längtar tills kalaset drar igång kl 7. Vet även vad syskonen och rebban med co ska vara och kan redan nu säga att jag tror att det kommer bli många härliga skratt :D Blir till att sätta kameran på laddning så man kan knäppa loss som en galning under morgondagen.

Har annars jobbat, bjudit svärföräldrar på hembakat och sitter här framför burken med en turban runt huvudet efter en härlig dusch och diggar till Lady gagas nya panghit! Måste fixa den till festen imorn! Hur i hela friden klarade vi oss utan Spotify förr i tiden??? Dagens i-landsfråga nr.1 vill jag lova. Puha.. nu blir det till att checka av det sista innan det är dags för sömn så man orkar stiga upp och jobba för att sen dra iväg på partaj och ta på sig sin nya roll som Cirkusdirektör aka Showgirl :) Bilder från morgondagens galej kommer inom kort, tro mig :)

Här ovanför får ni en liten smygtitt på hur jag kommer se ut på morgondagens maskerad.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...