2009-11-16

Evigt mörker!

Fyy fasiken så mörkt och trist väder det är ute nu för jämnan :(
Vill att snön ska komma så det blir ljust och juligt och att man ska slippa slaska sönder alla skor stup i kvarten.

Ja ja, annars då?? Jo... hade inköp med Vila idag tillsammans med Malin, vilket var roligt. Så nu vet jag vilka plagg som ska krängas i perioden mars- aprill 2010, de ni ;) Tyvärr får ni andra hålla er till tåls innan även ni får tafsa på gobitarna :) Ni kan dock förbereda er på mkt spets och bohemisk stil till sommaren som verkar bli säsongens Måste ha!

Annars blev det mkt krogmingel i helgen som var. Hade först en trevlig after work på Invito i fredags där vår egen spellista rullade på under kvällens gång, vilket var lite roligt. Egentligen skulle jag vara ledig hela helgen men tog på mig ett extra pass på lördagen för att få in lite extra cash och sen låta Carina vara ledig så som hon önskade. Detta ledde till att jag tog det rätt lugnt på fredagen då jag hur som helst hade en inplanerad tjejfest dagen efter att spara orken till oxå :) Så trots snöstorm gjorde man sig partyfin och drog till Karro, en äkta norrlänning som man är. Hade det supertrevligt som alltid och valde att dra ut på Allstars för att skaka lite rumpa. Väl ute mötte vi upp Daniel och Johan som joinade oss på dansgolvet, vilket uppskattades :) Men underbart är kort lr vad man nu brukar säga och efter lite stök och bök med folk som bufflar på för mkt valde vi att dra hem och kramas ist. Så tack alla pinglor för lördagen och inom kort kommer garanterat bildbevis från sjöslaget :)

Nu ska jag se till att dra av ett litet städröj medan Daniel tar sig ett bad för att sen leta fram en massa skrot som jag planerat att kränga iväg på tradera. Efter detta ska jag slänga mig i tv-soffan och se Paradise hotell som man bara inte får missa, och som blir som ett beroendeframkallande gift så fort man tagit sig en glutt. Så so long så länge!

PS. Tack mamma och pappa för gofikat ni bjöd på igår :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...