2009-11-23

Im alive

ÄNTLIGEN.... ingen feber :) Känns som om jag vaknat upp ur en dimma, ahhhh!
Kan det ha varit svinet, eller var det bara en vanlig flunsa??? Hur som helst har jag förhoppningsvis gjort bort min omgång.
Dagens schema nu när jag fått någorlunda ork tillbaka blir till att:

1. Duscha! Kommer känna mig som en ny människa.

2. Få i sig lite frisk luft! Efter 4 dagar inomhus fullkomligt skriker kroppen efter ny fräsch luft att andas in.

3. Vila. Har ifs sovit nonstop dom senaste dygnen men känner fortfarande av hur trött man är och att kroppen gärna tar det lilla lugna.

Måste ju även se till att få tillbaka krafterna till helgens kommande tripp ner till S-svall då vi ska shoppa klappar, göra Ikea och umgås med Daniels familj, vilket jag längtar till som attan :) Önskar man hade sig en burk dunderhonung lr nått som fick igång ens energin på nolltid. Tyvärr känner man sig mera som skalman just nu, och får rysningar i kroppen då jag tänker ord som Skynda. Tänkte därför ta och pallra mig bort till badrummet i snigelfart så jag kan beta av schemats första och kanske viktigaste punkt. Hoj så länge!

Snart börjar årets julklappsjakt ;)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...