2009-03-29

A deal is a deal

Skakade hand med min kära lover förra tisdagen angående en stor last jag haft. Dealen gick ut på att jag, godismonstret nr.1 skulle klara av att under ett års tid inte äta ens en ynka karamell.Alltså inget godis på 365 dagar!!!! Gahhhh hur ska jag klara av detta och av vilken anledning?? Hann inte gå många sekunder förrän Daniel kom med ett lockande svar dvs 2 veckors betald utlandsresa.

Var inte så mkt att fundera på utan tackade ja på stört. Detta var helt enkelt en deal värt att ge ett ärligt försök. Har gått bra hittills även om det vattnas i munnen varje gång jag går förbi snaskhyllorna på affären. Jag som i vanliga fall ätit godis varje dag på ett eller annat sätt har dom senaste dagarna verkligen haft det tufft att bita ihop och ta sig i kragen för att motstå frestelse. Längtar längtar tills jag ligger där på playan och har klarat av ett år utan mitt kära socker med diverse inslag av olika färgämnen. Vill även tacka dig älskling som gett mig ett bra mål att sikta på. Kommer bli så mysigt att få åka iväg till värmen tillsammans :)

4 kommentarer:

Gnälle sa...

hahahha maneater! så roligt att du hade den som låt på bloggen!! :D men dududu vet du jag har hittat en kung sak! är du medlem på bloggkoll.se? isf bli dee! :D

Natalie sa...

Är medlem nu iaf ;) Vi synes 2 morrow då vi ska göra stan tillsammans, yeeehaaa :)

Lina sa...

Jäklar om min karl oxå kunde komma mé en sån bra grej.=)

Natalie sa...

Ja verkligen... var en riktigt bra morrot för att hålla sig focuserad och nå målet :) Du får smöra lite för karln så kanske han mjuknar :)Hoppas allt är bra med dig annars, Kram!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...