2009-03-05

Hard, Work Work!!

Då var man tillbaka till att jobba heltid igen :) Har inte direkt haft någon mjukstart då jag fått jobba 30 timmar på 3 dagar, men men man har ju fått lära sig mkt. Har fått utbildning från Killah och Miss sixty som visat kommande vår och höst mode. Skitläckert är väl det rätt ordet och jag har redan paxat minst 2 par som jag bara måste ha :) Annars är folket på DD supertrevliga men mina stackars fötter och ben känner av arbetstimmarnas spring rätt hårt. Är en lyx att få vila fötterna för bara någon minut under dagens gång. Men även sånt blir ju bättre med tiden då kroppen anpassat sig lite. Fast ett par riktigt sköna skor skulle inte sitta helt fel faktiskt!

Idag är min lediga dag denna vecka så tänkte därför passa på att dra ett städröj här hemma och sen göra en sväng på stan. Imorn ska älsklingen operera ögonen hos Koskelas för att slippa linser och glasögon i framtiden. Blir till att hålla både tummar och tår på att operationen ska bli lyckad. Måste även tacka min käresta som passat upp på mig så otroligt bra denna vecka med både massage och hämtning efter jobbet. Pussssss på dig!!!




Ibland gäller det att ligga i för att ligga på topp ;)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...