2009-03-17

Päron på besök

I helgen som var hade vi Daniels föräldrar på besök vilket var riktigt trevligt. Då jag jobbade hela helgen blev det full rulle, non-stop för att hinna med allt. I lördags hade jag och Daniel även bjudit hem min mamma och pappa för att hålla en liten familjemiddag tillsammans och ladda inför Melodifestivalen:) Blev att rusa hem och ställa sig i köket för att hinna laga go middag, vilket jag tydligen lyckades med enligt gästerna tack o lov :) Drog av ett gamalt efterrättsrecept som jag inte ätit sedan londontiden som Karin en gång bjöd oss girls på. Blev en smarrig zuccinipaj med glass och pistagenötter....mumma!

Då vi beställt nya garderober från Mio passade Daniel på att undder helgen utnyttja sin pappa med att montera upp den vilket blev jättebra. Nu har jag äntligen fått en till garderob att fylla....yessss!!! Börjar verkligen ta sig här hemma men än finns det saker att göra. Har hittat vilken ny tv-bänk som vi ska se till att skramla ihop till. Kommer bli grymt snyggt den dagen vi kan sätta upp den. Blir till att hitta en bra variant bara som passar bra med våran tv och högtalare. Hmmm...tåls att tänka på då det finns flera snygga alternativ att köra på.

Nää nu ska jag ta och torka mitt nytvättade hår och förhoppningsvis möta rebban om ett tag så vi kan dra av en runda på stan nu när jag har min lediga dag :) Adios amigos så länge!! P.S Lycka till min kära broder med uppkörningen idag. Hoppas hoppas du fixar biffen och har lappen avklarad om någon timme :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...