2009-03-21

Olles, Larrys, O´learys

Kärt barn har många namn som folk brukar säga och ikväll blir det jobbfest med buffé på ett utav stans gamla innehak som ett tag var mitt och rebbans andra hem onsdag-fredag-lördag vecka ut och vecka in :) Ska bli skoj att återvända till alla hundratals tavlor och gröna väggar för en kväll och sen se hur folk på jobbet beter sig med lite dryck i kroppen ;) Annars så har jag lyckats vända tillbaka på dygnet till en normalt igen vilket både jag och Daniel är överlyckliga över. Vaknar innan kl 10 även dom dagar jag är ledig vilket är ytterst ovanligt för att vara jag. Daniel är nästan i lite chock och går och små ler och tycker jag är sååå duktig som stiger upp :)
Strax tänkte vi dra på stan för en liten butikrunda och sen kl 13.15 ska Daniel klippa sig. Har dock varnat han ett flertal gånger att hans långa hår INTE får klippas bort för mkt. Finns ju inget snyggare än min bellos hårsvall så det blir till att följa med till frisören och hålla han sällskap så att inga snesteg begås.

Håret gör mannen, helt klart!!! Och här nedan vet jag helt klart vilken pudding jag tycker är hetast ;)


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...