2009-03-10

Making some money, honey!

Ahhhhh....ledig igen :) Är det något man uppskattar riktigt mkt då man jobbar dagarna lång är det dom få timmar man faktiskt får vara ledig. Har jobbat min första vecka nu och det känns bara bättre och bättre vilket är skönt. Mina fötter och ben klagar inte lika mycket, och mitt huvud har börjat fatta att det måste vakna betydligt mkt tidigare än vad det är van vid att göra. Arbetskompisarna är toppen och jag börjar helt enkelt bli varm i kläderna :)

Annars så är jag mest avis på alla som ska åka eller redan har åkt utomlands....jag vill oxå :( Var alldels för längesen nu. Men är det någonstans vi ska åka nästa gång så är det faktiskt att besöka Manu i Madrid. Har lovat att vi ska komma förbi en svänga så fort vi samlat ihop oss lite slantar. Tänkte nämligen dra en repa förbi Barcelona oxå som Daniel säger är den bästa shoppingstaden han besökt någonsin, så lite extra cash är nog ett måste :) Längtar, längtar tills vi kan åka även om sol, bad och bränna inte hade suttit helt fel nu. Är ju blek som ett spöke så lite brun får jag försöka se till att hinna bli innan folk börjar kalla en för Laban. Kanske att man skulle fusksola en sväng även om det tar emot. Tacka vet jag old times då man glassade runt i värmen i lite sydligare bredgrader.


Dolphins paradise i Brasilien där vi fick surfa med vilda delfiner
I poolen på hotellet i Karon Thailand -98
Innan tsunamin och innan massproduktionen av hotell i Thailand. Här ser man Karon och Kata beach.
Storebror Pierre ligger och myser vid poolkanten

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...