2009-02-17

Ta mig tillbaka till härligheten, please!!

Ölandtrippen 08 som inte gick av för hacke! Här kommer några bilder från denna underbara tripp, dock i den censurerade versionen ;)


2st Ölandsfan

Laddar upp med lite dryck inför kvällens program

På Öland var glassarna större än hemma vilket uppskattades :)

Rebban goes crazy på en utav alla förfester :)
och jag med, Åhhhhhh....kvasta loss!!!!
Jag och en partyhatt är lika självklart som hink och spade, spela roll vilket håll den sitter åt ;)


Happy hour på Strand hotell dvs på världens bästa uteställe

Jag och Rebbs on the dancefloor, yeehaaa!!
Fia och jag drog av ett smile innan kvällens rajraj drog igång på riktigt

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello! Åh så snyggt det blev med lampan, den var då betydligt snyggare upphängd än i en kartong=) Tack för en trevligt helg (ja jag vet, ett litet sent tack men ändå) Hoppas att vi ses snart, för ni kommer väll ner snart?
Kramar i massor och vovvov från Vilmer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...