2009-02-23

Snart är det klippt!!

Nu har jag äntligen bokat klipptid, yeahhhh!! Brukar gå alldels för länge mellan gångerna och om jag minns rätt så var det senast i augusti jag fräschade till topparna. Ska bli grymt skönt med tanke på att mitt långa slitna hår tjorvar ihop sig och skapar svårkammade dreads i nuläget. Vill helst inte tappa något på längden men denna gång är det nog ett måste att kapa av en bit för att håret ska kännas normalt igen :( Har lust att slinga upp håret oxå men får se om jag kanske tar och gör det lite längre fram.

Så nu är det bara att pepp, peppa tills på onsdag då det förhoppningsvis blir en lyckad makeover :)

På plats i frisörstolen för att förvandlas till en äkta rock chick passande kvällens modevisning på Kramm.

1 kommentar:

Anonym sa...

Cool frisyr :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...