2009-02-19

Hej och hå, så det kan gå!

En mycket oväntad och sjuk sak har nyligen hänt här i veckan. Började med att jag i samma veva innan jag fick Carlingsjobbet skickade in en arbetsansökan till Dressed & Denim då dom sökte avdelningsansvarig till butiken. Överlycklig över extrajobbet på Carlings glömde jag snabbt bort att jag hade sökt men blev senare påmind då D&D:s chef Fredrik hörde av sig på tisdagskvällen för att meddelade att jag fått tjänsten. Sickt!!!!!!

Kan meddela att jag funderat på saken iaf erbjudandet skulle bli av och haft grym beslutsångest då jag trivdes så sjukt bra på Carlings med Jessica och Sofie. Men en heltidstjänst är ju alltid en heltidstjänst och som för tillfället inte direkt växer på träd med dagens ekonomikris. Så efter lite övervägande fram och tillbaka bestämde jag mig för att tacka ja. Ska börja jobba den 2:a mars och tycker det ska blir riktigt spännande att se hur det ska gå :)
Men som det ser ut så kommer jag få möjlighet att fortsätta hoppa in och jobba lite extra då det passar in med mitt nya schema upp på D&D. Så på ett sätt får jag ju behålla kakan och äta den, vilket inte är helt fel ;)
Jag in action inne på Carlings i Kungsan :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...