2009-02-09

Ljus i vårt hus!

Måndag igen och fortfarande snöväder ute, helt sjukt! Måste ha snöat över en halv meter dom senaste dagarna, vilket skapat enorma snöhögar lr rättare sagt berg i varje gatuhörn. Ska jag vara ärlig så är jag inte långt ifrån att inhandla första bästa pulka och dra en åktur i ett utav bergen här bakom Norrlandsoperan. Nån som har lust att haka på?? Bygga snöborg funkar det oxå om så önskas ;)

Annars var det en fullproppad helg med en massa skoj. På fredagen checkade Johanna, Christoffer "CH" och deras söta vovve Wilmer in på hotell Järnvägsallén vilket var riktigt trevligt. Blev hotellfrukost varje dag och Johanna gav mig en snabbkurs i hur man lär sig koka kaffe, de ni :) Förutom allt detta blev det både jobb och räkparty under lördagen som var riktigt roligt.

I samband med Sundsvall besöket fick vi även hemlevererat vår taklampa som vi längtat efter i flera månader. Så under söndagskvällen hade jag en frustrerad halvnaken handyman vid namn Daniel som dolade på med diverse kabeldragning och takborrning under flera timmars tid tills lampan satt på plats och hade en fungerande tändknapp :) Pussssssss på dig älskling för din ihärdighet och att vår fina lampa äntligen är på plats. Du är bäst!!


Vår nya snygga bubbellampa :)


Min egen Mr.Handyman :)

1 kommentar:

Anonym sa...

riktigt snygg lampa!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...