2009-02-12

Full rulle.....

Kom nyss hem från en tripp på stan där jag hann med att stöka undan några viktiga ärenden. Blev ett besök på banken och sen återlämning av lister på Claes Ohlson. Drog även en vända förbi Flott där det var kaos pga deras utförsäljning där folk krigade och slet efter lite billiga kläder. Var alldels för mkt ståhej för min del så jag trippade vidare till Carlings för att hälsa på Jessica en sväng och höra hur dagens försäljning gått. Jessica som alltid är lika go o gla lyckades få mig att gå loss på jeans avdelningen för att pröva lite nya modeller, där jag självklart blev kär i ännu ett par Miss sixty :)

Kollade även in butikens nyskyltade fönster där Jessica plockat fram några par av sina egendesignade Vansskor som var riktigt grymma! Så jag tycker absolut att alla som har vägarna förbi kungsan tar sig en titt både i och utanför butiken ;)

Annars då?? Igår dök lillebrorsan in på ett impuls besök där han varvade ett klassiskt spel som vi nött i många år. Har ni en ps2:a och inte spelat Mickeys Wild Adventure, så do it!!! Jag vet... låter som värsta geek spelet, men jag kan lova att det är riktigt bra och värt att försöka sig på. Under gårdagen hann jag även med go fika på Waynes tillsammans med rebban där vi pratade om sånt som vi alltid pratar om dvs boys boys boys ;)

Förutom allt detta så har det hänt 2 saker som fått mig på ett förvirrat humör. Det första är ett telefonsamtal om ett erbjudande som jag inte klarar av att ge ett beslut om just nu. Det andra är att Zäta ska bli pappa med den där jäkla Emma Andersson!!!!!!!! Fyyyy och ush att sno åt sig mitt gamla ragg på det sättet :(

Detta slog vi till på, mumma!
Piff och Puff
Poesie stund från rebbans dagbok ifrån London tiden fick oss båda på skratthumör :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...