2009-02-04

Shoppa bör man annars dör man!

Detta mina vänner är en klassisk fras från ett äkta shoppoholic dvs något som jag själv skulle kunna säga flera gånger per dag!! Drog en vända på stan idag med systeryster för att "bara titta, inte köpa" Gick ju skitbra ska ni veta....NOT!! Hann besök typ 2 butiker innan det var kört och shoppingdjävulen högg tag i en, igen. Suck!!

Hittade denna supersnygga playsuit som jag först och främst tänkte då jag såg den -Satan så snygg men den ser nog inte lika bra ut på. Denna första tanke lyckades få mig att glömma bort den för en nanosekund tills både syrran och butiksbiträdet lyckades övertalde mig att iaf prova outfiten. Ok, tänkte jag och sneglade lite snabbt på prislappen som redan då gav mig en varningssignal att detta plagg Natalie Svensson har du inte råd med just nu. Men innan jag hann ta åt mig denna viktiga information hade både ben och kropp automatiskt trippat in i provhytten och lyckats dra på sig hela plagget. Here we go again, hörde jag den lilla shoppingdjävulen sjunga med en överlycklig stämma samtidigt som jag lyfte upp huvudet för att spana in resultatet i spegeln
-Helvete!!! Playsuiten satt som en smäck. En stor ångest blandad med lycka drog över mig som en våg. Cha ching, sa det i kassan och där stod jag med en fylld påse och 1000kr fattigare.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...