2009-02-26

No more split ends!

Idag var jag och klippte mig och blev riktigt nöjd med resultatet, tack och lov :) No more dreads för min del, vilket känns alldels, alldels UNDERBART!! Har även bunkrat upp med diverse hårprodukter... så nu jäklar ska jag iaf försöka hålla kvar kvaliten på håret så länge som möjligt.

Har annars i veckan lekt sjuksyster åt Daniel som aldrig, och då menar jag verkligen aldrig blir sjuk lyckats drabbas av matförgiftning :( Har spekulerat fram och tillbaka och fått fram 2 st heta bovar i dramat. Antingen var det en subway macka eller en färdigrätt från ICA med potatismos och köttbullar som ställde till det. Tyckte så grymt synd om honom då det inte allt för längesen var min tur att köra Gustavbergsbussen, om ni fattar vad jag menar ;) Som sagt finns inge värre med illamående!!

Har under Daniels dagar hemma lyckats lurat med han att spela Littel big planet med mig, vilket snabbt förvandlades till ett beroende för oss båda. Efter en hel dags spelande med Daniel satt jag själv uppe till kl 4 i morse igår och hade grymma problem att slita mig ifrån spelkontrollen. Fruktansvärt underhållande spel där ett bra teamwork verkligen spelar en STOR roll :) Sen är ju gubbarna man spelar så fruktansvärt söta att man önskar att man hade kunnat adopterat hem dom :) Kom på att det påminner sjukt mkt ett annat favoritspel som jag spelat på datorn som heter Neverhood. Fast det spelet är betydligt mkt sjukare hahaha. Ni som spelat det fattar vad jag menar och jag skrattar inombords för mig själv då jag tänker på diverse radiostationer man kan höra på under spelets gång. Hahaha ja jösses, måste fasiken ladda hem och spela det med lillebrorsan inom en snar framtid haha :)
Jag och Daniel som littel big planet gubbar :)

Lergubben i Neverhood som är så sjukt lik en kille jag känner, vilket gör spelandet tusen gånger mer underhållande :)
Hahahah ja vad ska man säga... kungspel!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...