2008-11-04

One Hell Of A Helloween

Har varit helt sänkt efter helgens äventyr med 2 st grymt roliga Halloween fester. Blev att lära känna lite nytt folk på fredgas kvällen, vilket blev himla trevligt. En nya arbetskollega till Daniel bjöd hem oss till mina gamla kvarter på Teg där Buzz och Singstar låg på schemat. Sjukt kul!! Framför allt då älsklingen valde att greppa micken hahaha :D Tycker personligen att jag rockade grymt till Madonnas Material Girl.... fast iofs jag var ju allt ifrån nykter jag med ;) Blev en rätt sen utgång men tillslut valde vi att slå klackarna i taket på Invito. Yeah!!

Vaknade sen upp på lördagen seg som bara den o hade helst velat ligga kvar i sängen hela dagen lång men nej, nej. Som tur var stod en Halloween fest ute i Tuvan på dagens schema. Älskar det stället, värsta dröm boendet. Så det blev att ladda om batterierna för att ta på sig kvällens outfit som var Queen of cards aka Lucky Lady. Och vad mer ska man säga... sköna människor och bra fantasi på utklädnad gör vilken fest som helst lyckad. Ett annat lycko moment under kvällen var då Tingeling plockade fram Salt o vinäger chipsen. Har längtat o längtat efter dessa chips som inte funnits hemma i Sverige på så många år. Blev helt paff att dom hade börjat tillverkats igen + att det var andra än mig som tycker om dom. :) Underbart!! Måste säga att det var den bästa Halloween på länge och maskerad is the shit




















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...