2008-11-11

Hänt i helgen då???

Efter att ha sett på denna veckas The Hills avsnitt samt småchattat lite med syrran måste jag nästan ta o berätta hur min helg varit. Daniels storasyster Kristina kom på besök som inplanerat vilket var jättetrevligt :) Blev lite små shopping och god mat med trevligt sällskap. Sen det där med att pimpla rödvin gick hur bra som helst vilket jag är stolt över. Älsklingen styrde upp med hotellfrukost varje dag vilket var helt underbart gott. Plus i kanten till dig honey bunny! Sen fick jag en sen födelsedagspresent utav Daniels familj som inte kunde ha blivet bättre.... Hela sex and the city boxen i den där söta skokartongen som jag så länge önskat mig. 1000 tack!
Sen i söndgas blev det till att bila ut till kära Sävar för att gratta pappsen på farsdag. Hade dock inte inhandlat någon present så det blev till att stress köpa Glen Strömbergs kokbok och den största chokladkakan som jag kunde hitta. Tog även en snabb visit hos Johan o Malin för att kolla in lilla Liam och en Gif match som sög stort!! Inte många rätt i den matchen inte.

Så efter en lugn helg ser jag fram emot lite rajraj i kommande :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...