2008-11-14

Omformatering på G

Har grävt en massa i min gamla dator och hitta en massa skoj som man glömt bort att man hade. Bilder, filmklipp och en massa spel som jag inte hunnit varva får det att klia i fingrarna. Måste se till att göra en backup genast så inget går förlorat. Från grymma Sims hus till perfekta Beach life öar hittade jag även min bästa skrivbordsbild ever som jag nu tänkte ta o dela med mig. Många härliga minnen i en och samma bild, bara att titta och njuta :)

Fast idag känner jag mig extra generös och tänkte faktiskt slå på stort och bjuda på ännu ett härligt minne. Detta klipp är från grabblyan uppe på tunnelbacken där det klagas på kortspel och spelregler medans stackars Daniel försöker prata i mobilen. En viktig sak då man spelar kort är att inte visa sina motspelare vad man har eller smygkolla under andras kort vilket jag sköter galant ;) Är i allafall ärlig och erkänner att jag suger, eller rättare sagt det är ju spelet det är fel på ;)




Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...