2008-11-12

Inväntar leverans

Äntligen har Lastbils Lasse hittat fram o våra hallmöbler sitter på plats. Blev riktigt bra o var i rätt träfärg som jag hade trott :) Väntar dock på min beställda vinterjacka som fortfarande inte dykt upp :( Hoppas, hoppas den snabbar på och dyker upp den med snart. Sen hoppas jag att den passar så man slipper skicka tillbaka den. Det är det som är det dryga med att beställa saker man inte tafsat på eller sett med egna ögon. Får hålla tummarna att den sitter som en smäck helt enkelt.

Annars så är man lämnad ensam hemma för några dagar buhuu! Daniel blev tvungen att resa iväg med jobbet till El stockholmo för att prata ingenjörs saker med kollegorna. Tyckte riktigt synd om honom då väckarklockan ringde 05:45 i morse och hans taxi var på väg. Är så stolt över dig som jobbar och står i älskling. Blir spännande att se om det spökar något på det där slottet som du skulle bo på hehe ;)

Så ikväll passar jag på att ha en girls night only. Blir film, snask och youtube klipp för hela slanten. Kanske blir ett hett möte med min kära Zatara oxå, vilket inte vore helt fel.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...