2008-11-07

Upp till bevis!

Då var det helg igen. Hjälp vad fort tiden går, får lite panik om jag ska vara ärlig.Ikväll kommer Daniels storasyrra på besök vilket ska bli superkul. Hon ska stanna hela helgen så det blir att försöka hitta på så mkt som möjligt innan det blir dags för henne att åka hem igen. Tror att jag o Daniel har styrt upp helgens aktiviteter rätt bra, får hoppas att hon oxå tycker det ;)

Något annat som kommer ske denna helg är att ett ärligt försök från min sida att bryta ett mönster. Efter en massa tjat om att jag aldrig kan findricka ska nu sättas på prov. Mitt måtto har alltid varit: Allt eller inget! Ja menar varför dricka om man inte ska bli full??? Då dricker jag hellre inget alls för att vara ärlig. Sen en annan sak som oxå kommer bli annorlunda är att byta ut det vita vinet mot rött. Har alltid hållt mig borta från den sortens vin av flera anledningar som exempel:

  • Det inte är lika gott som vitt vin
  • Jag tål det inte utan blir helt galen
  • Blir sjukt bakis och illamående
  • Tänderna syns inte i munnen efter några glas

Men men nu har jag ju lovat o har valt ut en bra sort som jag hoppas ska funka. Så vem vet jag kanske blir frälst och blir en såndär "findrickare" jag med ohh yeahh!! Något glas rött säger dom ju ska vara nyttigt tom, de du! Får se hur det går helt enkelt. Upp till bevis!
Fast jag tror att jag alltid kommer föredra färglada paraplydrinkar med en partyhatt på huvudet så de så ;)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...