2008-10-30

Ordning & Reda

Nu har vi snart bott här i vår nya lägenhet i 3 månader, och vad ska jag säga tiden går fort då man har roligt o trivs :) Alla möbler börjar stå där dom hör hemma. Som pappa Åberg alltid brukar säga, Var sak på sin plats! Det är dock lite små grejjer som fortfarande måste fixas, men sånt hör ju till och något som bara är kul att ta hand om med tiden. Nu i veckan beställde vi nya hallmöbler. Tror det kommer bli superbra och hoppas lastbils Lasse trycker gasen i botten så dom dyker upp fort, fort!

Ska lura hit pappa på lite fika så han kan dra lite elektriskt och fixa med lampor och uttag. Har man datorn, diskmaskinen eller något annat som går på el som krånglar så fixar pappsen det på ett litet kick. Min egen superdad helt enkelt :) Kan hoppas att jag ärver hans kunskap på området med tiden.

Ikväll ska jag förbereda mig på lite inredningsfrågor mm. Viktig dag imorn som måste grejjas och mycket står på spel ;) Ska göra mitt bästa älskling för det skulle vara underbart om jag får den där presenten du lovat mig bla. Precis därför ska jag stänga av datorn nu och fokusera på annat så det blir ordning och reda, pengar på fredag! :)


Btw hittade nyss världens skönaste maskerad utstyrsel. Helt klart något för rebbs o mig att krypa in i haha :D Pax för att vara pappa Åberg isof!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...