2008-10-28

L.A Style

Äntligen!!! Tisdagar är underbara dagar iaf om man frågar mig. Den enkla anledningen är den att då har ännu ett nytt The Hills avsnitt uppdaterats på mtv. 20 minuter med Los Angeles gänget Lauren & Co är något jag bara inte kan missa.

En massa snygga kläder, härliga miljöer och underhållande livssituationer har gjort mig beroende av denna serie. Blir att skramla some money så man kan åka dit o se allt med egna ögon inom en snar framtid. Eller så får jag hoppas att syrran tar tag i idén att flytta dit för att jobba, vilket skulle vara optimalt. Var nära för min del att det blev USA:s västkust för några år sedan, men slutade upp i London istället. Inte fy skam det heller men längtan måste ju stoppas nån gång.

Ser dock framemot pappas planerade tripp till Disney World, Orlando. Efter allt tjat om hur kul han hade sist, lär vi nog inte bli besvikna. Får se vilket årtionde det blir av bara.


Än så länge lever jag långt på lite livlig fantasi :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...