2008-10-20

Nattmys

Ligger i soffan och slappar framför Tv:n medan det är värsta stormen utanför.
Jag älskar då det är riktigt dåligt väder med regn och blåst så att det piskar mot rutorna och visslar lite smått i lägenhetens alla ventiler. Allt blir så mycket mysigare och man kryper ner lite extra under filten. Min älskling har redan somnat vilket jag förstår eftersom han måste orka upp tidigt imorn. Själv har jag inte riktigt samma dygnsrythm och funderar på att härda ut för att se slutet på Apocolypto Now, den äldre versionen. Såg 3/4 av den igår sen gav jag upp vilket nästan aldrig inträffat då det kommer till mig och film. Men har man en gång sett början måste man oxå se slutet. Är alldeles för nyfiken för att inte låta bli trots att denna film kändes otroligt seg.

Har även kollat på några Dexter avsnitt under kvällen... Är helt fast i serien nu, precis som alla förvarnat mig om. Har blivet en ny kvällstradition här hemma att se något avsnitt innan man går och lägger sig. Men shit vad det stormar där ute....... nästan så att man blir lite orolig att rutorna ska blåsa sönder. Bara det inte börjar snöa! Är inte redo för att övergå till vintersäsong + att min vinterjacka som jag beställt inte levererats än ;) Så skulle det bli vinter på riktigt nu blir jag tyvärr innesittande tills den dyker upp.

Nää nu får det vara slutbloggat för idag. Ska väl luta mig tillbaka nu o slå på den där sega filmen för att se hur den slutar. Förhoppningsvis blir man kanske lite trött på köpet och kan gå o lägga sig snart som en normal människa.

Natti natti

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...