2008-10-08

Lite klokare - lite äldre

Då var man 1 år äldre igen hej o hå!! 26 lika med No more crazy stand byes på flyget!! Ush... nu kommer det ju att kännas i plånboken då man ska åka någonstans, även om det bara är till El Stockholmo. Ja jag vet dagens I-lands problem är inte att leka med :)

Annars har jag hunnit med en himlans massa. Fick möjligheten att fira min kära födelsedag på Åland med familjen, vilket var himla mysigt. Bastubad, kortspel, manetjakt, tax free, mumsiga middagar och många mil i cross countryn kan nog summera trippen rätt bra. 1000 tack pappsen för den härliga veckan!

Förutom impulstrippen till Åland hade jag min födelsedagsfest i lördags vilket var hur roligt som helst. Färgglada partyhattar, paraplydrinkar o ett underbart sällskap är allt som behövdes för att känna sig på top all night long :D Fast karaoken hade man ju kunnat skippa haha!! Sen vill jag även passa på att tacka för alla fina presenterna. Ska bli spännande att besöka Operan här i stan för en kvälls föreställning a la Mozart med rebbis. Yesss mera vuxenpoäng till oss tack :) Sen är jag överlycklig över min nya digitalkamera, den är bäst! Många kyssar till dig min älskling för min fin fina present som jag lovar att vara rädd om.



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...