2012-04-25

Till Harrys rum

Nu när familjen åker ner för att hjälpa Nelle att flytta hem så ska dom även hämta upp denna fina IKEA retro garderob som jag shoppade för ett tag sedan. Jag har länge försökt få tag på just denna modell men ej hittat någon här i närheten till salu. Som tur var hittade jag en i Stockholm på blocket för en billig peng och som nu passande nog får hänga med i flyttlass som ändå ska hit upp. Tror den kommer bli perfa i Harrys rum då den både är snygg och har bra förvaring. Tanken är den att dom två lådorna nertill blir till Harrys leksaker som han själv ska kunna öppna och sen blir resten till för kläder. Den stora dörren till höger kommer jag nog måla över med griffeltavelfärg, sen får vi se om jag hittar på något mer spännande med resterande luckor eller om det får se ut som på bilden.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...