2012-04-02

Loppisfynd


I lördags var vi förbi Myrorna en sväng tillsammans med Pierre och Evelina för att fynda loss, vilket vi lyckades med även denna gång då jag hittade en mäktig växasäng till Harrys framtida rum för endast 1000kr. Jag har länge varit på jakt efter en sån men det har varit svårt att hitta vettiga varianter då det alltid varit något knas med antingen stil eller pris. Denna var dock rätt ovanlig i looken och jag gillar framstycket skarpt. Jag tror verkligen att den kommer bli kanonsnygg efter lite magic av puts och ny färg. Jag funderar även på att göra om huvudgaveln en aning men vi får väl se då detta lilla styling projekt sätts igång hur mkt förändring man vill ta sig ann. Hur som helst så lär den nog bli en charmig liten säng som i mitt tycke smått liknar en liten kungatron

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...