2012-04-01

Dagens Morsa




 Tänkte bara passa på och ta några bilder för att visa hur glammig man ser ut nuförtiden då man är mammaledig och mest håller sig på hemmaplan dvs... Osminkad med håret uppsatt i en tofs som hasat ner på sniskan lite lätt men som jag ej orkat dra åt. Till detta kör vi så klart mjukisbrallor med tröja som i detta fall faktiskt piffar upp det hela då den är från märket Tiger.  Sen är jag så klart barfota då mitt enda par strumpor med ugglor på som jag fick av Tony och Maria i julas ligger i tvätten.  Till detta kör jag en söt liten accessoar i form av ett stycke Harry som ligger och gnager på mina fötter.  Ja hur summerar men det här då.... Jo jag håller på att förfalla! Tur att jag drar ner till storschtaaan syrran för att unna mig lite egen shopping och förhoppningsvis en ordentlig makeover  :)

I´ll be back!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...