2012-04-12

Det är Robin Hood jag vill ha





 För ett tag sedan fyndade jag denna FANTASTISKA borg som ni säkert känner igen. Jag som älskar Robin Hood vilket är den bästa disneyfilmen ever blev helt upp över öronen då jag hittade denna borg ute på auktion på Tradera. Nu har den iaf anlänt och jag har redan hunnit med att bygga upp den samt lekt lite grann haha. Borgen är ju egentligen Harrys men det lär nog dröja ett bra tag innan jag vågar släppa lös grabben till att leka loss med Sir Väs och resten av gänget. Tills dess kommer den få stå längst upp på hyllan i hans rum med resten av gänget med leksaker som han kommer kunna leka med då han blir större ( dvs mina leksaker än så länge hehe ) Men fatta lekvärdet borgen sen kommer att ha ojojoj. Blir till att värma upp lillgrabben först genom att börja låta honom få se filmen som är så fantastisk bra och som sen jag kan få sitta bredvid och dra alla repliker till. 

2 kommentarer:

Johnny Granström sa...

En sådan vill jag fortfarande ha...

Natalie sa...

Men det är lugnt snart kan du bara trippa över till oss och leka med den lite om du vill ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...