2012-04-24

Dessa härliga leksaker


Jag är ju ett BIG fan av leksaker i alla former och har så alltid varit. Men är det någon sak jag har lite extra förkärlek till är det just mjukisdjur. När jag var liten hade jag ett helt gäng med "kompisar" iform av just gosedjur som både kunde trösta och underhålla hur bra som helst när man väl behövde det. På 80-talet då jag växte upp var det traskmaskar, fragglar och krambjörnar som ägde. Idag däremot finns det en hel uppsjö utav lite roligare mjuksdjur som man även som vuxen skulle vilja ha som tex dessa filurer ovan.  Hur tuffa som helst och den där He man dockan ska jag fasiken försöka mig på att sy själv. Så sjukt nice :) Men nu när vi ändå pratar mjukisdjur får ni som besöker bloggen gärna dela med er utav er favorit ni hade som liten. Alltid kul att veta samt att det är lite nostalgi att se vilka varianter som var poppis.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...