2011-11-23

Till den osynliga granen

Titta vilka fina julgranskulor jag shoppade i Stockholm då jag hade ett gammalt presentkort från Stockhome som jag hade fått av Nelle och som jag var tvungen att göra mig av med innan det skulle gå ut. Det syns inte så bra på bilden men kulorna är rätt maffiga och det blev 5st av varje som i vanliga fall kostade 50kr styck vilket jag annars aldrig hade köpt dom för. Men nu blev det ju andra bullar då butiken körde med 20% på hela sortimentet samt att jag hade mitt presentkort att utnyttja. Vi har ju aldrig haft en gran här hemma i lägenheten och så kommer det att bli även i år tråkigt men sant. Nää gran får det bli då vi har plats tycker herrn i huset och jag kan nog hålla med lite smått även om det hade varit supermysigt. Jag har även dom senaste jularna handlat julpynt och julgransdekoration på mellandagsrean vilket känns mera värt det då i princip alla affärer tar sjuka överpriser innan. Men gissa om jag längtar tills dagen då det blir dags att klä granen på riktigt med bla dessa skönheter.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...