2011-11-27

What goes around - comes around

 I torsdag då jag var på en tripp förbi Myrorna hittade jag denna skönhet som någon vilsen människa inte längre ville ha. Hemska tider då The Sounds är bäääst!!! Själv har jag alltid velat sponsra bandet med att bära deras tröja och äntligen blir det så. Jag klippte dock av den lite på längden och rullade upp samt sydde fast ärmarna och plötsligt kändes den lite roligare en bara en fyrkantig band t-shirt. På kuppen blev jag 40 spänn fattigare men även stolt som en tupp med denna goding i garderoben. Är riktigt riktigt nöjd med mitt myrfynd. På bilderna ser ni även Harrygrabben som går loss inne i provrummet på HM då man som mamma blir väldigt uppfinningsrik och som i detta fall lät Harry spana in sig själv i spegeln vilket borde ge sin kära mor några extra minuter av nöjdsamhet innan tålamodet tar slut. Planen funkade iaf perfekt och Harry pratade både högt och länge med pojken på andra sidan rutan

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...