2011-11-27

Helvetes Jävla helvete!!!!


 Ja precis så tänkte jag då Harry natten till fredagen började matvägra igen pga halsont. Var vi inte klar med dessa hemskheter??? Nää... tydligen inte och vår stackars Harry har sen dess haft ont under hela helgen och varit jätteledsen. Själv ville jag bara dö då jag precis haft en vecka in Hell och äntligen fått tillbaka livsgnistan då Harry hade börjat må bra igen. Så i både hopp och förtvivlan rymde jag och Harry ut till mamma och pappa i Gravis. Väl framme fick jag världens godaste middag och behövlig avlastning då jag endast sovit 3 timmar under natten. Stackars Harry blev även han rikligt ompysslad och fick delvis några lugna stunder av ro då han bla njöt av värmen framför brasan och snaskandet på sin mormors scarfar i korgen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...