2011-11-30

Men vad är det där för en latjo liten pryl...

Nedan ser ni lite av dagens aktiviteter... dvs lek med pojken på andra sidan spegeln. Harry är ju nämligen helt fascinerad utav vad och vem det är som rör och låter på sig där. Jag passar även på att visa några till loppis fynd iform av dessa fina tröjor för en tjugolapp per st. Tycker den blåa koftan med ankor som knappar på var helt galet söt och skulle passa lilla H perfekt i smaken. Var först lite orolig att den skulle vara för liten då den inte hade någon storlekslapp men när vi väl testade den hemma satt den som en smäck. På spegelbilderna ser ni även ett gammalt klassiskt barntäcke från Konsum som man kunde köpa förr i tiden då ens egna föräldrar var unga. Riktigt längesen alltså hehe ;) Så när vi var liten hade jag ett exakt likadant som mamma hade haft och som vi barn praktiskt taget nötte upp tills det bara var små trådar kvar. Jag blev därför riktigt nostalgisk och överlycklig då jag hittade ett likadant av en slump ute på Tradera. Självklart la jag ett bud och vann auktionen för 82 kr :) Vi hämtade hem täcket idag på posten och nu ligger Harrygrabben och sussar sött i det.




Dagens outfit: Sparkbyxa retro från då pappa Daniel var liten, Body Fixoni, Pepparkaksmössa Lindex




Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...